Časté otázky

 

Ak si objednávam tovar do Českej Republiky a chcem platiť až pri prevzatí tovaru, akou menou budem platiť? 

V krajine, v ktorej preberáte tovar platíte tou menou, ktorá tam je platná. Takže budete platiť českými korunami. 

 

Kedy mi príde tovar?

Pokiaľ tovar máme na sklade objednávka je odoslaná najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ tovar nemáme na sklade objednávka je odoslaná štandartne do 10 pracovný dni. 

Pod každým produktom máme napísaný aktuálny stav konkrétneho produktu. O stave Vašej objednávky Vám pošleme informačný mail. Ak nenájdete tento informačný mail do nasledujúceho dňa od objednania, skúste sa pozrieť do emailu či sa Vám nezaradil do spamu, prípadne nás neváhajte kontaktovať.

Ako riešiť reklamáciu?

Reklamácie prijímame prostredníctvom emailu, kde pre rýchlejšie spracovanie a ukončenie nám môžete k popisu reklamácie do prílohy pridať aj fotky a pokiaľ bude zreteľne viditeľné, že produkt je poškodený tak Vám obratom pošleme naspäť peniaze v hodnote reklamovaného tovaru.

Ak sa stane, že nám nebudete vedieť fotky poskytnúť do emailu alebo nebude z fotiek očividné poškodenie, pošlete nám produkt späť na adresu Bakamo.sk - Chillhouse coffee & wine, Holubyho 28 - OC PLus 1 posch. , 902 01 Pezinok 1, Slovensko a po prijatí vráteného tovaru Vám, buď tovar bezplatne vymeníme, alebo vrátime peniaze v hodnote reklamovaného tovaru. 

 

Môžem tovar vrátiť? 

V prípade, že by ste si chceli uplatniť vrátenie peňazí do 14 dní od prijatia, pošlite nám tovar späť na adresu Bakamo.sk - Chillhouse coffee & wine, Holubyho 28 - OC PLus 1 posch. , 902 01 Pezinok 1, Slovensko aj s číslom účtu už v tvare IBAN. Následne Vám vrátime peniaze. 

 

Môžem platiť prevodom na účet?

Nie, platba prevodom nie je možná z dôvodu zdĺhavej kontroly a párovania objednávok s platbami. Môžete využiť platbu kartou.

 

Čo sa stane, ak som objednávku uhradil predom a o tovar už nemám záujem? 

Vašu objednávku súčasne aj s platbou vystornujeme a peniaze Vám budú vrátené na účet.

 

Môžem si tovar prevziať osobne?

Bohužiaľ, osobný odber priamo u nás v sklade nie je možný, produkty si môžete nechať zaslať priamo domov kuriérskou službou Remax, Zásielkovňou na výdajné miesto, alebo na pobočku Slovenskej pošty.

 

Je potrebná registrácia pri nákupe?

Nie, na našej stránke Bakamo.sk môžete nakupovať aj bez registrácie.

 

Akým spôsobom môžu byť využité osobné údaje, ktoré zadám pri nákupe?

Vaše osobné údaje sú spracované len pre potrebu internetového obchodu Bakamo.sk . Pre žiadnu tretiu stranu nebudú poskytnuté.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia